Monday, August 9, 2010

SERONOKNYAAAAA!!!

wahhhh, dh lame aku x update blog nii..ooops sblm aku bercerita, merapu pnjang lebar, aku ada bnda nk tunjuk..jeng3



this is my room no.



tombol pintu yg buruk sudah diganti BARUU

sebenarnya tombol ni dh hampir 2 minggu ditukar, tp aku xde masa nk updatekan dlm blog nih, so agak lambat laa ckit korang tgk perkembangannya sampai bln Ramadhan yg dirindui sudah kunjung tiba...huhu

Actually ni dh masuk fifth day of Ramadhan, damn...maknanya aku dh lama gk laa xupdate menatang alah nii..Btw, lupa nk wish SELAMAT BERPUASA BAGI UMAT ISLAM especially to all my prens in Uitm Kuantan...hopefully Ramadhan kali nii menjadi platform bg sumerr umat Islam dlm proses transformasi ke arah yg lebeyh baik..AMIIN. Bila masuk je bln puase, mesti muka pn monyok, letih, xbermaya, pastu solat terawih pn jarang2..Tp aku harap sume bnda niii dapat aku atasi..Insyaallah.
























No comments:

Post a Comment