Saturday, May 29, 2010

ABAH n AKU

Buat masa skang nii,aku tinggal kat umah akak ak di Puchong..dan semalam aku agak terkejut bila umi aku mengatakan bahawa ak nii seolah-olah sudah xnak balik ke kampung untuk berjumpa ngan abah dan adik beradik yg laen...hu3.Dgn muka terkejut,aku pn wt tataw je ape yg umi ak ckap..tp dlm hati ak perghhhhh..amat terasa.

Bknnya ak xnak blik,ak nk balik sangat2..aku nk balik jumpe kawan2 ak.dh lame ak xjumpe ex schoolmate aku..dh lebih 2 thun xjumpe..mesti laaa ak rindu gila babeng..Yang jd masalahnye skang nii....ABAH!abah ad kt umah..ni wat aku xselesa..Aku pn tataw nape laaa ak ni xbrape nk masyuk ngan abah sendiri..padahal aku nii pn asal dr dia gk.Abah ak tu baek orgnya,tp ego ngan panas barn ckit..nak kata dia xsayang aku, aku ase besa je..dia memang sayang aku pon..haissh,skang nii ak pn dh nek poning pae sbnrnya masalah aku with my dad..

TETAPIII...aku ngan abah memang xrapat..aku lebeyh rapat ngan umi.Sayang ak kt abah mcm besa2 je..xmcm aku sayang umi ak.Hrmmm,maybe sbb time ak kecik2 dulu,abah selalu xde kt umah.sibuk pi keje cari duit nk sara kitorang..So dia pn xde masa nk bergurau n beramah mesra ngan ak.Yang aku taw,abah lebeyh sayangkan abangku yg pertama..ape yang dia wt sume betol..Besa la abang ak tu laaa paling bek,paling pandai...bla3(uwekkkk)..Aku nii plak anak bongsu lelaki dlm family ak..so ak ase mcm abah xpandang pn kt ak..betol laa time ak dpt result yg cemerlang dlm exam,dia akan congrat ak..tapi setakat tu je laa.Bkn aku nk hadiah pn.mcm xde bnda yg aku bleyh impress abah pastu wat dia ase bangga.Bangga sangat laa ngan abang ak tuu..uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

Aku ingt lg abah ak prnah ckap kt aku yg "u are sissy boy"..Ada ke patut dia ckap ak nii lembut cam pompuan,xtaw wat kje laki...dh laa dpan adik beradik aku yg len..Terasa terhina plak..hu3...Benda2 mcm ni laa wat aku PANASZZZZ dan BENGANG..meskipun ngan bapak sendiri..Sedihnye kisah idup aku(uweekk)..Sampe skang pn aku xreti bwak moto sbb aku dh takut nk mntak abah tolong ajarkan..mcm pandang rendah kt aku jek..isk3

Ape yg patut ak wat skang eh??wat bodo je kot...huk3.Yang aku pasti aku sayang kat abah, aku xbenci dia but he's NOT MY HERO. Aku akn balik umah tp kejap je kot.lepas packing barang2 pastu terus blahh.he3

No comments:

Post a Comment