Sunday, June 27, 2010

Forum,Term Paper & Fruits Basket

Adussssssh....robek hatiku kalo nk pikir pasal forum untuk subjek BEL 332 by Kak Roose.. Minggu depan dah kena start wat forum..masalahnya skang nii aku, tapa still blm wat preparation pn utk our group forum..wa3.. 5 soalan dn 5 jawapan yg Syaz mntak kitorang sediakan pn blm wat ag..cne laaa agaknye nii???kitorang mcm xde semangat nk wt sebarang aktiviti2 yg berkaitan pelajaran buat mase skang nii..Kitorang just lebih bnyk tertumpu kpd borak2, makan, pi surau pastu berPESBOOKING 24/7...memang ada gaya anak raja laa life kitorang nii.relax je memanjang. Xde kerunsingan pn dlm hati psl pelajaran..Mcm xde pape yg penting pn..Skang nii ape patut aku wat???
p/s: tapaaa,cane nii????

Ni plak cter psl term paper...Term paper nii plak bg subjek Kak Raden,subjek BEL 342. Perkembangan term paper kitorang AMATLAAAAH slow mengalahkan syifut BABI.. Lagi teruk, aku nii still xtaw nk pilih tajuk ape utk 2 term paper nii..satu psl general topic dn lagi satu psl legal(mentang-mentang laaa amik law)..mane xnyer, Kak Raden nii kejap ade class kejap xde pastu dia nmpak mcm terlebeyh cool je ngan term paper nii...Apatah lg aku,mestilaa aku wat don't know je sal bnda niii..kalo Kak Raden push baru laaa aku nk wat..adoyaiiiii....my life looks like an awful song!



ni plak xde kene mengena psl study aku kt Kuantan..tp aku ase mcm nk tulis gk psl nii walaupun xde kaitan..huk3..Aku nii bleh laaa dikatakan peminat anime..asal je name anime aku tgk je..kalo aku ase anime tu GILEr BAPAK best, so aku beli laaa dvd anime tu..yg aku nk cter skang niii anime faveret aku..FRUITS BASKET zodiak(kalendar cina)+ sekor kucing(my faveret)...so mknanya ada 13 org laaa ahli keluarga sohma yg telah disumpah 50-human,50-haiwan zodiak.....dh berape puluh kali aku ulang tayang cter nii..dan berape puluh kali tu jgk laaa aku crying2 sbb kesedihan tahap karma..Cter nii simple je, mengisahkan sorang bdk pompuan, Tohru Honda yg baik tahap dewa,agak sengal2 ubi dan naive pastu dia xpasal2 terlibat dlm konflik keluarga Sohma terkena sumpahan 12 ekor haiwan...Ape yg best sgt sal cter nii sampe air mata ngan air hidung aku meleleh kuar sbb cter nii bnyk sgt cter psl life..what i mean is, setiap karakter tu ada konflik masing2 dn cter nii bnyk portray mcm mane kite nk accept diri kite walaupn kite taw kite nii kureng dr org laen pstu cne kite nk slalu baik sangka ngan kawan2...bnda tu laa yg slalu wt aku taching2 kalo tgk cter niii.wu3 yg best nyeer,ayat yg paling aku suke dlm cter nii bile time tohru ingt pesanan arwah mak dia "just believe urself then u'll be fine" it's my faveret quote all the time


























































































1 comment:

  1. psssttt~~ agak ironik ye post kali ni- satu part crita pasal masalah kerja yg bertangguh, satu part lagi pasal anime brape blas episode... (=_=!).. kuang3.. haahaha

    ReplyDelete