Monday, July 26, 2010

Berjuang

plizzz don't worry friend..i'll always support u from the back..itu janji aku kt ko..Aku taw nk segregate dorang utk CDO kali ni susah nk diterima warga UiTM, tp biaselaaa, nk wat benda baek msti ad jer yg xpuas ati laa, xsuke laa...ada yg cakap x seronok laaa kalo xcampur laki pompuan... Diorang xpikir ker ape yg bakal ditanggung akhirat nanti?? Kononnya baru laa best bile campur,bleh have FUN same2...Bagi aku sendiri, segregation bdk laki dan pompuan merupakan idea yg baek...so xdelaa berbulu mata aku tgk pergaulan yg agak luar biasa bebasnya pd hari CDO nii.. jangan isau, insyaallah aku bantu ko ape yg mampu aku wat meskipun aku bkn JPK..

Aku taw ko mampu handle bnda mcm niii walaupun dpt bnyk tentangan, tambah tambah ag dr kawan sendiri..ape yg penting ko dh wat satu keputusan yg betol..Semoga Allah membantu kaau wahai sahabat...kau sedang berjuang di jalan yg benar...jangan takut,jangan gentar..

2 comments: