Thursday, July 1, 2010

mendung dan hujan

Ari nii agak mendung sedikit..then hujan..pape laaa cuaca kt kuantan nii..merapu betol.. Masalahnya skang niii, jiwa aku pun mendung gak tp skang dh hujan.wuwuwuwu..Everyday seems to become dull and dull..i don't know what should i talk and what should i laugh...aku dh xmcm dulu dh..aku ase semakin hari semakin hilang gelak ketawa dlm bilik...makin hilang senyuman di muka.bergurau pn jarang2.aku dh xder idea nk ckap pasal ape.aku dh bnyk mendiamkan diri skang pastu tgk dinding, dan merenung.ni yang wat aku naik darah,terasa situ,terasa sini..WTF!!

mungkin ade hikmah di sebaliknye kot...atau ada dosa yg aku dh wat ataupun aku jek yg paranoid..hrmmm anyway aku akan try pikir secara positif psl nii(mcm xde yg positif je)..pastu ceriakan hidup aku balik mcm semester-semester lepas walaupun senyuman itu adalah plastik semata-mata....

No comments:

Post a Comment